2013. június 12., szerda

Életképek, avagy ami az eddigi posztokból kimaradt 1.

Ma indítottam útnak ezt a rovatot, a cím szerintem mindent elárul arról, miről szól. Elsőként az áprilisi, májusi, és június első felében készült képeim következnek, olyanok, amik eddig nem voltak, de kimaradtak azok is, amik majd egy-egy leendő posztomban fognak szerepelni (egy csongrádi túra képei, melyről majd Renccámvadász ír posztot, én csak pár sort fogok írni és felteszem a képeim, illetve lesz majd egy Vonatpótló II. rész is, így a vp-s kocsik is kimaradnak most), sőt, ezúttal a BKK is kimaradt, a jövőben nem tudom, hogy ez így lesz-e majd.
Na, akkor kezdjük is el! Akik nézegették a Kárpátbusz frissítéseit, sejthetik, hogy az életképek nagy része 5 helyről fordulhat elő, ezek a Óbuda és környéke, Városliget, Népliget, Petőfi híd/Sasadi út, és egy vidéki helyszínként Tatabánya-Dad-Oroszlány térsége. Ez most is, és várhatóan a későbbiekben is így lesz, esetleg egy-két másik budapesti helyszín befigyelhet.
Áprilisban szinte minden előbb említett helyen készült említésre méltó képem, és ezen helyszínek mellé még Szentendre is bekerült (bár tkp Óbuda környéke az is). Nézzük:

Lyukasóra délután, somlós rendszámmal. :D
Ellógott lyukasóra délelőtt, bakonyos újralövéssel
Egyik kedvenc fotóhelyem, Flórián tér reggel.
Ha már Vértes, C56 Dadon
Mindenki számára alap fotózás a Sasadi úti reggel. Vicces, de ez a C80-as amúgy hiányzó volt. :D
Hogy ne legyen unalmas, nem folytatom az áprilist, de lőttem még albás, balatonos, kisalföldes, somlós, sőt, katvédes (!!) EAG-t is, szal érdemes lesz megnézni a galériát. :)
Egy utolsó áprilisi kép még a hónap végéről, ilyet úgyse nagyon lőttem még:
Körösös 256, finooom, főleg, hogy nem jártam még Békésben... :D

Május nem csak a naptárban, itt is az 1-jével indult, bár buszos szemmel nézve elég silány volt az idei felhozatal, de azért kinéztem egy kicsit a vörösligetbe is...
Talán ez volt az egyetlen fotózható és egyben értelmes dolog is ott
Sokáig nem sokat fotóztam a hónapban, "csak" túrákon, aztán a végére beindult a dolog, nézzünk két képet a hóvégéről.
Az AEY-815 mellett a hónap maszek rendszáma cím nyertese
Szentendréről pedig a hónapban lőtt egyik E97-es, ez mondjuk már megvolt így is, sőt, még gemencesként is
A hónap vége felé azért lőttem néhány 250/256-ost is, szal ismét csak azt tudom mondani, érdemes a galériát is megnézni! ;)
Jöjjön a június, a nemzeti gyásznapon fotóztam először, egész sok érdekességet sikerült lőni, például ezt: (vagy a mellette álló LSR-296-ot)
DUD-962, az egyik legalapabb fotóhelyen

Ezen a napon két volános rendszámom is lett, nem is akármik!
Ennek hogy örültem, így már csak 3 hiányzóm van a Mátrától, abból 2 Iveco (a 3. pedig egy Isuzu)
MHF-331, a Kunság Volán egyetlen C56-osa, ez sem régóta az övék
Aztán még egyszer voltam a ligetben, akkor pedig ezt sikerült lőni:
ex. GHP-473, csecse E98-as :)

Végezetül pedig egy mai kép, csak hogy Tesco busz is legyen! :D
FLX-515, nem rossz gép ez amúgy, sőt! :)

Összességében 56 kép került a galériába, remélem, elégedettek vagytok a felhozatallal, én tulajdonképpen igen. :) Legközelebb a csongrádi túráról lesz szó Renccámvadász részéről, ami után majd én is felteszem a képeimet a túráról, aztán pedig részemről egy Ajka+Vas megye túra várható, akár az is lehet, hogy két részletBen, még nem tudom, mert csak most fogok menni.
Addig is a szokásos link: https://skydrive.live.com/redir?resid=872902F291B0EFAD!147


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése