2013. június 11., kedd

Keresztül-kasul Győr-Moson-Sopron megyén

Míg Dr.Oetker Ötker az új pudingrecept forradalmasításával van elfoglalva, addig én végre elkészültem az új posztommal. Elismerem, nem keveset kellett rá várni, de remélem elnézitek az érettségi és a nyelvvizsga miatt. :)
Cserébe viszont igyekeztem nektek egy hosszabb bejegyzéssel előrukkolni. Május 11-én reggel autóba ültünk, az úti cél Győr volt, ahol a győri MH 12. Arrabona Légvédelmi Rakétaezred nyílt napot tartott, tehát joggal reménykedtünk néhány honvédségi renCCámban. A kellemest összekötve a még kellemesebbel, akkor már csengettünk néhány kinnalvóst is a környéken, mivel ez egy hétvégi napon volt. Az egyes úton indultunk útnak, első állomásunk Tata volt, ahol máris egy maszek hiánnyal kezdtem a napot.
ABY-811, valami munkásjáratot csinál.
 A buszállomáson is állt benn néhány busz, például FJB-900, ami a kijelző alapján csakis Oroszlányból jöhetett.
 Komárom-állomás következik! Nächste Halt, Next stop: Komárom!
Itt is állt benn néhány busz, többek között az elég sokszor benn található  KOX-374.
 Még mindig úton voltunk Győr felé, ezúttal Ácsra tértünk be, ahol váratlanul szembejött BCK-411, éppen Komáromba tartott.

HHF-930 Ácson aludt, bár ő a Nokiához jár, szóval hétvégén is dolgozhat.
 Átléptük a megyehatárt, Bőnyben már a Kisalföldé a szerep, bár alszik itt egy maszek Nokiás MAN is.
GNX-326 volt a bőnyi kinnalvós.
 Ezután már Győr következett, ahol megnéztük a telep melletti részt is, mert sokszor pihen kinn néhány busz, így tett HSW-657 is.
 Néhány csendéleti kép a szokásos buszállomásról is:
EUX-261 a Győr-Ajkain.

KIT-126 Tatabányára fog éppen indulni. Nem tudom, hogy ez -e oda a fordakocsi, a Vértes Ötker szakterülete.

HYG-631 jött Szombathelyről, újabban ő is előfordul a fordán, de eddig nem volt jellemző.

A kihagyhatatlan városházás thaikép, GNX-334-el.
 Ezután bementünk a laktanyába, meglestük azt a nyílt napot. HB 52-58 az orrunk előtt jött be, majd rejtélyes módon eltűnt, anélkül, hogy dokumentálhattuk volna. Sebaj, majd visszajövünk délután, most azonban barangoljuk kicsit be a környéket, induljon el ÉNy felé:
Dunaszentpálon semmi különös, csak a szokásos JYJ-091.

Pózolj pótkocsival, avagy KIT-119 Mosonszentmiklóson.

DUD-626 Lébényben.
 Ezután irányt változtattunk, Délebbre indultunk tovább.
Na végre egy 263-as is, KPP-983 Győrsövényházán alszik.

Na már megint egy nyüwes kredó. HKR-378 Rábaszécsényben. Ez már a csornai körzethez tartozik.

Nézzenek oda, egy csacsi! IAA-825 Tétlen akarom mondani Téten. :)

Egyértelműen a nap volános rendszáma, a pápai atomtartalék DUL-848! A kép Szerecsenyben készült és a kocsi még hétvégén is dolgozott, ugyanis itt éppen kiállását töltötte, nem sokkal később járata volt Pápára.

Na hát ezek a szamarak...Kajárpécen is volt egy, méghozzá IAA-832.
 Visszaindultunk Győr fele, hiszen már 1 óra fele járhatott az idő és vissza akartunk érni 3-ig.
HZE-125 Győrújbaráton.
 Hát visszaértünk Győrbe. A laktanya fele menet elcsíptük GSG-356-ot, ugyanis az egyik fotóstársnak hiány volt. Halkan jegyzem meg, hogy valószínűleg nekem is, de mivel nagyjából két éves elmaradásban vagyok a képeim rendezgetésével (ááá kicsit sem vagyok lusta) így nagyjából fogalmam nincs, hogy melyik volántól mik lehetnek hiányzók, csupán csak találgatni tudok.
 Megérkeztünk a laktanyához. Megkérdeztük a portást, hogy kiment-e már az 52-58, mert tudtuk, hogy valamikor viszi haza a nyugdíjasokat. Azt mondta, hogy nem mert nem látta kimenni. Nem sokkal később megérkezett, tehát kiment, azonban a szemfüles portásnak nem tűnt fel. Mindegy, azért köszönjük neki a segítséget! A képet nem publikálom, noha nyílt napon készült, mégis csak benn fotóztuk a laktanyában.
Ezután elindultunk hazafelé, természetesen betervezett falujárással.
DUD-623 Ravazdon, éppen Győrbe tartott. A vezető megállt és  integetett, majd utána rájött, hogy mi  van akkor, ha nem tiszták a szándékaink, így meggondolta magát és inkább beszólt. :D
Mögötte egyébként HZE-113 aludt. Szép a háttér, csak a fények nem voltak éppen a legjobbak.

AKE-903 Tápszentmiklóson. Na, számomra ez a busz teljes mértékben kimerítette a "sosemlátott" fogalmát. :)

Az első Rába (és egyben az utolsó is) amit ezen a napon fotóztam, GFX-661. A sofőr háza mellett aludt, egy kicsit dombos környezetben. A kép Bakonyszombathelyen készült.
 Ezután Rédére értünk, ahol megláttunk 3 maszek Ikarust egy kertben, többek között az FKB-403-at, ami előtte egy bonyhádi maszeké volt. Így hát becsöngettünk, bementünk és lefotóztuk a buszokat, a házigazdák nagyon kedvesek voltak.
DUD-382 is Rédén állt, de ez már nyilvánosabb helyen. A busz Mórra visz munkásokat a Hammersteinhez.
 Zircen konkrétan több balatonos kocsi állt, mint bakonyos, sőt a Bakony Volánt egy db Setra képviselte, FLZ-139 személyében. A Balaton Volántól ott volt pl CLH-813 vagy a képen látható FHG-662.
 Veszprémbe érkeztünk, ahol a honvédségi zenekar lépett fel, azt hiszem a Széchenyi téren. A buszukat sehol nem találtuk, úgyhogy ez némileg csalódás volt. Az esemény közelében készült ez a kép a helyis CKE-352-ről, ami éppen a a 4-es járaton teljesített szolgálatot.

Bementünk a buszállomásra is, volt benn pár busz, mint pl a szinte mindig benn dekkoló ELN-923.
 Megálltunk Hajmáskéren is. A múltkor csak egy full ellenfényes képünk lett a FIX-748-ról, most már van jobb is.
 Utolsó állomásunk pedig Várpalota volt, ahol benéztünk a telep melletti parkolóba, abban reménykedve, hogy ott lesz a VID-310. Sokáig állt ez busz, most azonban munkásjáratot csinál.

Mondtam, hogy kicsit hosszú lesz, de remélem azért nem voltam nagyon unalmas! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése