2013. június 30., vasárnap

Tisza Volán 2., avagy kis kiegészítés

A poszt célja alapvetően csak Renccámvadász posztjának kiegészítése, illetve a képeim skydrivera való felrakásának reklámozása, hiszen a honlap tárhelyének betelése óta a képeim ide teszem fel. Szegedig a képeknek kb. a 99%-a megegyezik, így onnan azt az 1-2 eltérést fel is teszem, a szegedi képekből meg csak egyet, a többire ott van a skydrive-mappa, meg egyébként is ezt a posztot Renccámvadásznak osztottuk le.
Ahogy szerzőtársam is említette, reméltünk némi Honvédséget reggel Hódmezővásárhelyen, ő ugye le is maradt róla, de nem sokról, ez volt az összes busz:
HB 50-42
Ezenkívül ugye 1-2 képet Renccámvadász becopott a gépe miatt is, ezekből ez volt csak érdekes:
Szép E95, és kezdett már fény is lenni
Innen Makón és Szeged elején ugyanazt lőttük, aztán a Mars téri kavalkádban máshol fotóztunk, így buktam én is, és Rv. is buszokat, én nem bánom, a nagyját kilőttem. Egyet felteszek innen is, olyat, amit tudom, hogy azért kár volt bebukni. :D
AZB-528, "hagyományos" 256 a Tiszánál, nem sok maradt...

KAZ-147, ezt másol lőttem ki, mielőtt megfordult Kunszálláson
A többi képet tehát a skydrive-on tudjátok megnézni, 132 kép, egyébként a nagyja új rendszám, sok-sok Tisza, de mellette annak a pár Kunságnak is nagyon örültem. Jó szórakozást a képekhez!
https://skydrive.live.com/redir?resid=872902F291B0EFAD!147

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése