2013. szeptember 9., hétfő

Nyárzáró I. avagy Veszprém és augusztusi életképek

Kicsit hosszúra nyúlt a cím, de így legalább sokat el is árul a posztról. Mivel számomra holnap kezdődik a tanév, így az őszt is holnaptól számítom, tehát eljött a nyárzáró poszt(ok) ideje! Kettő ilyen lesz, a másik, a borsodi poszt még várat magára, az hosszabb lesz és több kép is lesz benne, de a mostani sem lesz unalmas szerintem. :)
Kezdjük az augusztusi életképekkel, nem sok lesz!
Rögtön a Kecskeméti Repülőnap után itthon is lőttem egy HM-s 256-ost, még pedig azt az 52-74-et, amiről Kecsón a legkevésbé sikerült értelmes képet készítenem:
Tökéletes fotóhely BKV-ra is amúgy
Jól mutatja, hogy mennyire nem fotóztam semmit augusztus közepén a már bemutatott posztokon kívül, hogy legközelebb 17-én és 18-án két mennyei harmadosztályú meccs előtt fotóztam, íme az egyik:
A Bölcskei SE busza Rákoscsabán
Pár kép 20-a környékén is készült, ám az érdekesebbek a hóvégén jöttek, amikor felmentem Pilisszentkeresztre az RR 11-85 utódjáért:
RR 11-41, Büntetésvégrehajtás
LVN-371, avagy tájkép Citaro-val
Szeptember első hetét is ideveszem még, az első bekezdésben meg is indokoltam, miért, jöjjön a Büntetésvégrehajtástól még egy busz:
Pont akkor ment el a nap... Kis Ejjjag pótló 256-os
Ennek a résznek a zárása pedig mi más lenne, mint egy, a Vértesnek alvállalkozó 200-as Setra Tatabányán?! :D
MDM-196, tipikusan munkásszállító bsuz, de menetrendszerintin is van 1-1
No, hát a kis vegyesfelvágott után következzék az idei tanév első napja, szept. 2, 8 nappal az én sulikezdésem előtt, Veszprémbe látogattam, Dadról, így Székesfehérváron kezdődött a buli:
DUD-554, eddig még lőttem
Sokat nem maradtam 'fehérváron, minél kevesebb Balaton Volános hiányzót akartam hagyni a nap végére. A Kunság Volán járatával mentem át Veszprémbe, sajnos most nem 256-os jutott a járatra, de a HYK-es Volvo azért elég kényelmes volt.
A tároló végigjárásával kezdtem, 1-2 ilyen akadt ott
Itt pedig ajtótlanban lőhetőek a buszok, lőttem is egy hiányzót a Kisalföldtől
Hamar ráuntam erre, meg amúgy is főleg helyit szerettem volna lőni, így felmentem a körforgalomhoz, a Hotel elé. Ez egy jó helynek bizonyult, rögtön meg is lett a már régóta kergetett EMK-311:
Persze itt elment a fény, nem úgy például a következő képnél
Jó, mondjuk örültem ennek is, ez se volt meg eddig
Aztán csak jöttek a helyis hiányzóim is, amik miatt ide felmásztam:
LGK-881, az egyik 7000-es
Meglett mind a kettő CLD-s 280-as
Neoplanból is csak 1 hiány maradt, ez mondjuk eddig is megvolt, de nem ezzel a reklámmal
Kezdett ez is unalmas lenni, lett még itt jó pár hiányzóm, de kora du már a buszvég kijárata után is jó fotóhelyeket lehet találni, pl.:
A Bakonytól is lőttem hiányt, és hogy örültem is neki! FJT-551, eddig mindig nagy ívben elkerült...
Viszont a helyik lövéséhez kicsit lejjebb kellett mennem:
GNX-320, nem rossz hely ez :)
260-asból nem lőttem hiányt, de újralövés volt, nem is egy! :)
Végezetül kicsit visszább menjünk a nap folyamán, beteszem még ezt is, ezzel a Balaton Volán összes EAG-je megvan! :D
FDJ-629, ezt se láttam eddig. Az FLX-981 utcáról még nincs meg ugyan, de akkor sem rossz ez.
Hazafelé még betértem Várpalotára, de a JOU-732 csak nem akart jönni, pedig reggel láttam bent. Legközelebb leszállok érte.... Így is 10-en beül vagyok a Bakony Volánnal (9 hiány), és már csak 10 busz kell a Balatontól, úgyhogy sikeres út volt ez. Ráadásul a HIY-238 vitt haza. :)
Íme a galéria: https://skydrive.live.com/?cid=872902F291B0EFAD&id=872902F291B0EFAD!147#cid=872902F291B0EFAD&id=872902F291B0EFAD!1300 (majdnem 100 kép)
Köszönöm a figyelmet, Renccámvadász is jön majd, ha végre újra lesz gépe, és én is próbálok mielőbb elkészülni a borsodi túrával, jó kis út volt az, remélem a poszt is jó lesz majd! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése