2014. április 24., csütörtök

Tavaszi zsongás

Ez a talán kicsit hülye című poszt egy jó adag BKK-t, és szintén nem kevés egyéb buszt foglal magába. Időben sem kevés, nagyjából 2,5 hónap terméséből szemezgettem, leszámítva persze a már megénekelt túráimat.
Ez az írás pótolja az elmaradt életképek-posztokat,viszont mivel nem sikerült minden képet feldolgozni, félmunkát meg nem csinálok, ezért most kivételesen nem lesz skydrive galéria, csak az ide felrakott képek.

Februárban a Kapos és Borsod túrán kívül nem fotóztam valami túl sokat, nagyrészt alkalmatlan is volt erre az idő. Az egész hónapot tekintve két képet sikerült kiemelnem, ami említésre méltó:
Egy kis kötelező délelőtti Flórián téri napos-ajtós. Nem mellesleg ezzel a képpel az FKU Volvok fotózása részemről már-már okafogyottá vált, erről is lett egy normális képem végre.
405-ös Aranyhegyen? Pár napig ez volt a sláger.
Március eleje a 412-esek fotózásáról szólt, erről már posztoltam, ahogy a vonatpótlásról is, amire ekkor kaptam rá megint. Voltam Dorogon is, valamint munka közben is akadt rendszám.
MNL-050, a Viszló egyik visznylag friss beszerzése. A Csákvár Mennyei hármas csapatát hozta az Újbuda elleni csörtére.
Az ESMTK-pályától nem messze lőttem ezt. Tudom, mindenkinek megvan. Most már nekem is. :D
Dorog, városháza. Ezt a kocsit is milyen régen fotóztam utoljára...
E-s 200-as Setra. <3
Azért akad még akkoriból publikálatlan 412-es is. :)
Ez mondjuk már volt, de a 134-es kimaradt múltkor.
Ahogy már említettem, nagyon szexik szerintem ebben a színben a 412-esek.
A másik nagy kedvencem a Határ útról, kellett már erről is egy tisztességes kép.
Jellemző, hogy elmentem Dél-Pest határára, rögtön 10+ BKV rendszám, köztük ez.
Március 15. idén gyenge buszos felhozatalt jelentett, ami érthető az időjárás miatt. Mondjuk a tavalyinál azért jobb idő volt. Utána egy kis Csepel következett, mert erre is ráértem. :)
JVP még berlini fényezéssel...
Eggyel mellette már átfényezett O405G-t találunk. Két ilyen hiányzik a VB-től, egyik sem került elő...
Hoppá, egy hiányzó FJX! Na jó, nem lepett meg annyira, ezért másztam ki többek között. :D
Csepel után átruccantam Újpestre is, hogy hiányzó Localo-m se maradjon. Egy szutykos KXM-040 még maradt, de ez legalább pipa:
KXM-028 érkezik be Újpestre.
A hónap hátralevő részében főleg vidéken sikerült fotóznom, a hóvégén pedig még a Békemenet buszait fotóztam volna végig, de nagyon autoDEL volt az egész, így csak az Ikarusokat lőttem ki, és csak saját felhasználásra...
Pár kép ebből az időszakból:
GXN-712 Tatán. Miután sok szenvedés után meglett, mindenhol ott van, ahol én...
MMC-885, mögötte az E98 helyén az E97-es a Vértestől.
MIZ-169 Dadon, mint a Vértes Volán menetrendszerinti járata. Perverz.
Március utolsó valamire való témája a Solarisok megjelenése volt Budapesten. Facebook oldalunkon szerepelt már az MPV-999, sikerült a 997-et szinte ugyanúgy megfotóznom:
MPV-997, a 998 még hiány. Azóta már a meghosszabbodott 157-esen járnak.
Áprilisban már kifejezetten sokat fotóztam, volt is mit! Átadták a 4-es metrót, ehhez kapcsolódóan átalakult a felszíni közlekedés Dél-Budán. Még nem eléggé, de bízok benne, hogy az önkormányzati választások után lesz még szántás...
01-78 érkezik a Camponához Budaörsről. Nem rossz ötlet ez a járat.
JVP-043 Diósd felől jött, mint a BKV 113-as járata.
MFW-513 az új őrmezői végállomáson. Pár járat még nem ideáig közlekedik az M1/M7 felől, gondolom csak ideiglenesen...
FJX-231 Kelenföld M másik oldalán. Ezzel végre minden FJX Volvo is pipa.
Jöjjön egy kis VT-Arriva is!
Sokáig üldöztem, mire végre meglett. Ezzel az összes MAN megvan, állítólag úgyis hamarosan távoznak Budapestről. Így már nem izgat különösebben a dolog... :D
Ezzel pedig a dán Volvok miatt sem kell már aggódnom. Amúgy az 58-as mellett innen indul a 141-es is, az a járat nagyon tetszik, tiszta VB-feeling, a 7-es úton kimegy falura.
Ventona nélkül nem lenne ez a poszt az igazi, így hát:
LPF-773 és az ugyanilyenre átfestett párja, az FLX-515 most a két fordakocsi a Bécsi úti Tesco-hoz. Kedvemre való. :)
Még egy kicsit újabb adag BKK jön, a szakdolgozat írás után/mellett bőven volt időm szétnézni kicsit keleten és délen is. Előbb az MHK csengetés első felvonását tartottam meg, az Örsön, több-kevesebb sikerrel:
MHK-902 a 85-ösön.
Aztán az FLR-ekre is ráálltam, ugyanis abból még elég sok hiányzóm volt. Ezt sikerült egyre levinnem, mert mint kiderült, majdnem az összes hiányzóm a 200E törzskocsija. Na igen, látszik, hogy évente 1-2 alkalommal nézek el a Köki környékére... :D
Sajnos nem mindet lőttem ki ilyen jól, ahogy látszik is, volt felhő bőven.
Napos-ajtós Megatranst se sokat fotóztam ezelőtt.
Áprilisban sem maradhat ki a szokásos Tatabánya és környéke!
Este 7-kor már elég necces fotózni, ez azért megért egy képet.
Az Oroszlány-Dad-Oroszlány járat tipikusan az "ami van a telepen, az megy" kategória. Szombat délután gyakran 280-ast találnak Oroszlányon. Nincs mondjuk kihasználva, de nem bánom. :)
Április közepén került sor az idei Szakma Sztár versenyre. A második poszt volt anno a blogon, idén csak pár kép erejéig lesz róla szó. Hiszen nem elég hosszú még ez a poszt.... :D
MNG-410 nem egy egyszerű rendszám a Viszlótól, örültem neki.
 Hasonló volt a felhozatal a korábbi évekéhez, a Szabolcs 256-osa mondjuk durva volt. Jöjjön még onnan 3 kép:
Gyönyörű Setra a poros úton, nem is kell ennél jobb fotótéma! :)
FIY-470 ugyanott. Fordakocsi ez már ide...
GUH-668 a szabolcsos 256 mellett a másik nagy fogásom volt aznap.
Itt bekövetkezett a fényképezőm lecserélése, ami érett már. Azóta is fotóztam pár rendszámot, néhányat beteszek még, aztán tényleg lezárom ezt a hosszúra nyúlt posztot.
Ilyenből sincs már sok. Első szériás 415-ös, még régi homlokfallal, széles hátsó ajtóval. Kár, hogy ezen nem festették szürkére a zöld széleket az ajtókon, mint néhány példányon, úgy még szexibb lenne. :)
Bokod egyetlen külső telephelyes busza.
Oroszlány, autóbuszállomás. Annak épült tényleg, ám nem kellett a népnek... Hétvégén azért buszáll. feelingje van így is, 3 Setra és egy 256-os. Mind szerepelt már itt, így le sem írom, mik azok. :D

Tegnap sort kerítettem az MHK-csengetés második részére, már-már vidéken. Még mindig maradt pár hiányzó közülük, azok gondolom az Örs-Zugló járatain járnak.
MHK-904 és 908, Rákoskeresztúr, városközpont
Ez pedig tökéletes zárás. :)

Dióhéjban tehát ezt fotóztam a túráimon kívül az elmúlt hónapokban. Nem sokára végre egy jó kis kinnalvós túra is lesz, hiányzik már. Annak elbeszélése lesz részemről a következő poszt, megpróbálom hamar összehozni, még vizsgaidőszak-felvételik-zv szentháromságra való készülés előtt/közben.
Köszönöm a figyelmet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése