2014. június 15., vasárnap

A tavaszi "kinnalvós" túrák időszaka

Tán nem nehéz kideríteni a címből, hogy miről is fog szólni a poszt...bizony, a nyulak párzási időszakáról! Na jó, maradjunk inkább az autóbuszoknál. :)
Csupán már csak egy kérdés merülhet már csak fel a Kedves Olvasókban: Hol volt esedékes eme kirándulás?
A megye neve nem más, mint Somogy, ahol igen csak érett már ez a fotózás, ugyanis jó néhány hiányzóm akadt a térségből.

A nap első fotóit a Siófuck siófoki buszállomáson követtem el, ahol vasárnap reggel révén akadt néhány busz.

Kezdésnek a helyközis GHB-061 ugrott be helyire. Mintha az új kredókkal nem lenne elég kocsi...

Áá, az emlegetett szamár. Erről a képről egyedül a festést tartanám meg. Na jó, meg a háttérben álló Rábát. :D
Siófok után Balatonfenyves volt a következő állomás, ahol egy Kredó (mi más?) fogadott bennünket.

Egész jó ez az emlékmű. Egy Ikarussal szebben mutatott volna a zászló.
 Ha már itt vagyunk, ne hagyjuk ki a kisvasutat se.

'Fenyves után az E661-es jelzésű főútnak vettük az irányt, Marcali felé, ahová az út (két, vagy egy? Már nem is emlékszem.), ja igen Kéthelyen át vezetett, de előtte még betértünk Somogyszentpálra.

Ahol ő fogadott minket. Egy várt hiányzó: pipa

Ez pedig már Marcali és a helyi Ventona. Nem is rossz, nem várt renCCám. :)
 A buszállomás hasonló volt, mint Siófokon. 1-2 kocsi elvétve, köztük az egyik hiányzó 3 tengelyes E94-esem.
Így most már 50%-os vagyok belőlük. :D
Marcali után továbbra is Dél felé folytattunk utunkat, a következő nagyobb állomásunk Csurgó volt.

De útközben még egy kis Vasi a Szombathely-Pécs járaton.

Vasi után pedig Tisza. Szeged-Zalaegerszeg, HXG-925-el.

Inkei látkép a helyi kinnalvóssal.

DUD-796-ról pedig már a fészbúk oldalunkon is láthattatok képet, csak néhány méterrel arrébb.

 Megérkeztünk Csurgóra. Össz-vissz 5 kocsi fogadott minket, ám egyikük kárpótolta a kisebb pangást.
A Kaposvár-Nagyatád sebesjárat Csurgón. :)

Látkép a pályaudvarról. Igen csöndes volt így vasárnap dél környékén.
Barcs és térsége következett, beszéljenek a képek:

Ötkerváron kinnalvós Rába. Tipikus falufotó.

A szomszédos Vízváron pedig a másik 3 tengelyes E94-esük. Aki szerint ez nem E94-es, az forduljon kezelőorvosához, szemészéhez. :D
 Viccet félretéve: A tartalék AFF-600 dolgozott akkoriban az E94 helyett. Na, nem baj, ő is hiányzó volt.
A Samouprava odaát van!

Vízvári életkép.

Egy falun átvágó NABI Heresznyén. A fékezés után, amit a kocsival levágtunk, mi voltunk a falu fő látványossága. :D

Ez pedig már Barcs és a napivonat.jpg
A buszállomás igencsak fotózhatatlan volt, így onnan csak egy képet hoztam:


Az áthaladó FHJ-973.
 Barcsról utolsó nagyobb állomásunk felé vettük az irányt, mely Nagyatád volt.
Útközben egy új beszerzésű Kredó. Csupán a viszonylatjelző tábláról ismerhető fel az, hogy melyik társasághoz tartozik...

Ez pedig már Nagyatád és a kötelező falufotó.

Az egyetlen csuklós, amit elcsíptünk aznap.

Végül a napot mi mással is zárhatnám, mint Kredóval.
Hát ennyi volt ez a Kapos Volános szösszenet. Kevesebb fotóval zártam a napot, de a hiányzóim így is bőségesen csökkentek.
Köszönöm a figyelmet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése