2015. április 23., csütörtök

Hékás Békás!

Mindenek előtt elnézést kérek a címért, tényleg!
Rég volt már írás a részemről, sajnos lekötött az egyetem, meg január vége óta amikor volt időm fotózni, akkor is maradtam a BKK-Volánbusz és társai-KNYKK háromszögben, maszekokkal kiegészítve ebből a térségből. Lenyomni egy-egy posztot a Balatoni útról és a csepeli II. Rákóczi Ferenc útról azért elég unalmas lett volna, valljuk be. A Szöllősi 4 Karosája meg önmagában nem sok, még a JHZ-328-al együtt sem. Na, de mielőtt nagyon ELKanyarodnék a témától, és még egy ilyen rendszámos-szóviccet elkövetnék (itt már sok lett volna), térjünk a tárgyra!
Az elmúlt egy hétben többször is fotóztam Békásmegyeren, főleg a mai nap. Persze ahogy mostanában a napi képek között is felülreprezentált a BKK, ebben a posztban sem nagyon lesz más. De egész változatos a felhozatal Buda e gyönyörű lakótelepén.
Első megállónk a Pünkösdfürdő utca:
Ez volt a facebook oldalunkon is nem régiben.
Ez már a felújítás alatt álló Madzsar József utca.
Aztán mint megtudtam, ezen a héten mérnek az északi oldal járatain. Nem nagy téma, de közel van, pont megtette keddre és mára. Néha kellennek ilyen napok is, amikor vidékre kedvem vagy időm nincs elmenni, de az időjárás szép, fotózni meg jó! ;)
MFW-523 és 524 jöttek Kf-ről, este 6 körül már csak ennyit lehetett kihozni a fordulóból.
Kedden nem is ezért indultam meg Békásra egyébként, hanem a 01-43-ért, arról eddig csak egy elég rossz minőségű képem volt. Ismét hála a futárnak, sokat segít a BKV szétfotózásában. :D
Nagy kedvencem a 296-os járat, bár eddig csak egyszer utaztam vele.
A mai napon is az északi oldalon kezdtem. Az 524 már volt, jöjjön hát az MFW-523, és egy bónusz ex. ezüstnyíl, ha már az Ezüsthegy határán járunk.
Eh, a nyüwes futár, az elején meg még dicsértem... :D
Így legalább a 143-ason is lőttem "kis Volvót"
Nézzünk is át a másik oldalra, egész pontosan a Hatvany Lajos utcába. Jó hely ez, a 134/204/296-os járatok mennek erre, csúcsidőben 12 ill. 20-20 percenként.Sok az árnyék mondjuk, de találtam egy helyet, 30-40 percre jó volt ez is.
Hmmm, 15-18, ezt utoljára tavaly, Rákoskeresztúron lőttem... Mondjuk az a vicc, hogy a 46-oson, amire meg át lehet szállni a 296-osról. Ha nagyon ráérek, ezt ki is próbálom egyszer, már rég tervezem... :D
LYR-131, ez pedig nem volt még meg világoskéken.
A 204-esen meg természetesen csuklós van szinte az összes magas padlós induláson.
Fotóztam még itt egy kicsit, de egy helyről legyen elég ennyi kép. Átmentem még a Juhász Gyula utca sarkára is, ismertebb nevén Békásmegyer H lesz a helyszín a következőkben.
Ez különösen jó hely, minden járat (beleértve a 34-est) lőhető minden irányból. :)
A Madzsar József utca felújítása miatt napos-ajtósban lőhet a 869-es járat is. Jó lett volna egy sárga 7700-as is a posztba, de sikeresen becoptam a KXH-596-ot. Oda se neki, lőttem helyette ezt!
Amióta kimegy a Corához az Auchanhoz a 204-es, sok értelme nincs ennek. Bezzeg régen, amikor ez is 260-assal volt adva!
Mert kell egy Localo is... Ennek örültem is, a KOE-130 volt az egyik, amit újra kellett lőnöm, vállalhatatlan képem volt róla. Egy-kettőről kéne még új kép, de tőlem akár mehetnének is Budapestről, ahogy pletykálják...
Még egy C2-es is kell, hogy végigvegyük, mik járnak Békáson. Lőttem szólót és csuklóst is, de a 34-es miatt utóbbi a meghatározóbb. Na jó, alapesetben nem, mert a 134-esen is szóló C2 szokott lenni az ap, de pár hete C1 van, gondolom mérés miatt.
Enélkül nem lett volna teljes ez a miniposzt!
Nem akartam most túlzásba vinni, ez egy ilyen rövidke poszt lett tehát. Galériát sem csinálok, felesleges, a képek több, mint fele itt van, a többihez meg képzeljétek el a 08-52, 08-76, 03-21 és társait a különböző, már bemutatott helyszínekre. :)
Köszönöm a figyelmet, legközelebb hosszabb és érdekesebb témával fogok jelentkezni, és remélem, hogy még a hónapban, de nem ígérek semmit!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése