2015. december 29., kedd

Évzáró 2015 - ami nélkül nem kezdődhet el 2016...

Nagyon régen nem volt már poszt az oldalon, sok a dolgunk, rossz az idő, stb., kár ebbe belemenni, a lényeg, hogy részemről nem marad el az évzáró-összefoglaló idén sem.
Minden további értelmetlen bevezető helyett kezdjünk is akkor hozzá!

Január

Ahhoz képest, hogy hó nem sok volt arra, amerre én megfordultam, napsütés is csak módjával, egész értelmes termést hoztam össze. Születtek ennél jobb képeim is, de az egyetlen akkori túrát ez tökéletesen visszaadja, ráadásul nem csak a hónap, de az év rendszámai között is ott van ez a 250-es.
LPY-918, Egyek
Február

A KNYKK-nál az év elején forgalomba álló Citarok közül választottam egyet, igazából semmi extra, ez jutott februárra, mint legérdekesebb kép/rendszám.

Ez legalább napos-ajtós. :D
Március

Sok jó fotó született ebben a hónapban, főleg Budapesten és a környékén, összeszedegettem a hiányzókat a déli végeken is, kaput zártam, stb. A kedvenc fotóm viszont a vonatpótlón egy ekkor már teljesen megszokott kocsiról készült, az alap kinnalvós helyen a vonalon.
Bova és a Pázmáneum, hát kell ennél több?
Április

Na itt már tényleg nem volt könnyű a választás. Végül úgy döntöttem, egyszer azért elsütök itt is egy borsodi 266-osozós képet, de az évértékelő fele nem arról fog szólni, így be kell érnetek ezzel az egy, "phototrans-os" képpel.
Remélem egyértelműen látszik, hogy ez a BRF-852, Sáta mellett.
Május

Májushoz képest silány termés jött össze, elég egyértelmű volt, hogy ebből BKK lesz a hónap képe. Ez az utolsó képem erről a típusról, azért került ide ez a kép:
MCX-180 a Csepel-pálya mellett.
Június

Viszonylag keveset fotóztam ekkor is. Első ránézésre semmi extra nincs a választott képen, de azóta már a 10-es út sem ott megy, és ez a busz sem jár Volánbusz-alvis vonalakon.
MIP-680 Pilisvörösváron.
Július

Na, ez viszont az év legtöbb képet hozó hónapja volt, Soprontól Csíkszeredáig lőttem 200-as Ikarusokat. Nem is egyszerű választani, adná magát az erdélyi túra, de a Balatonnál is lőttem jó képeket, sőt, még Borsodban is voltam. Nehéz megindokolni, de talán az alábbi kép a kedvencem:
Gondolom sokaknak nem túl különleges kép, annyi baj legyen.
Augusztus

Ekkor is megfordultam itt-ott, a legjobb rész mindenképpen a jászsági túra volt. Onnan talán ez a legérdekesebb fogás.
Kár az autóért mögötte, de ez akkor is imádni való!
Szeptember

Ebben a hónapban csak Budapesten fotóztam, a fő téma a BKV által használtan beszerzett 25 (azaz 23, 2 máig nem állt forgalomba, ami érthetetlen) Citaro volt. Szerencsére ezekért nem is kellett messzire mennem, hiszen Óbudára kerültek.
Az egyik kedvenc fotóm az NGC-kről.
Október

Az év utolsó olyan hónapja, amikor érdemben fotóztam, de ekkor egészen sokat. A hónap fotója egy olyan Ikarus, amiről ezzel a rendszámmal még sehol nem láttam képet.
MEZ-671 Kerecsend közelében
November

Kivételesen nem is buszt fogok betenni, alig fotóztam ugyanis valamit, viszont végre átadták a 2-esen Aranyvölgy megállóhelyet, emellett nem mehetek el szó nélkül. Nem valami nagy kép, a hangulata a lényeg, meg az, hogy egyáltalán létezik.
Látványosan félkész még a megálló.
December

Itt is nehéz volt választani, mert annyira semmit sem fotóztam. Végül egy rövid pomázi kiruccanáson kilőttem a hiányzó Ambassadorok egy részét, és ez a kép pedig jól tükrözi kb. az egész hónap hangulatát.
MUT-499

Röviden összefoglalva ez volt 2015 számomra buszfotós szemmel. Persze ennél sokkal több, maradtak ki az évértékelőből olyan túrák, amiknek lenne itt helye, de havi egy képet akartam csak betenni. Illetve szerettem volna változatosra összehozni ezt a posztot, mondanám, hogy ezért nem csak Ikarusokból áll, de akad egy-két olyan hónap, ahol elég nagy gondot okozott volna az átlagnál kicsit is érdekesebb fotót betennem egy Ikarusról. Jövőre is próbálok, próbálunk minél többször jelentkezni, ahogy időnk engedi. Tartsatok velünk 2016-ban is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése